Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

♛ The Unpaixtable Blogger Award (twice) ♛

Hey dolls!!!
Αποφάσισα να κάνω το post για αυτό το βραβειάκι, αφού είχα την τιμή να το λάβω απο ΔΥΟ αγαπημένες bloggers :)

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award


 Αυτό το βραβείο λοιπόν, το έλαβα πρώτα απο την Μάρω απο το perfectimperfectionsbymarorose
και πρόσφατα το έλαβα και απο την Σοφία απο το smudgeitblenditrockit ! Ρίξτε μια ματιά και στα δύο, εγώ τα λατρεύω και πιστεύω θα τα λατρέψετε κι εσείς!
Κορίτσια μου, σας ευχαριστώ πολύ πολύ :*

Πάμε λοιπόν να δούμε τους κανόνες:
  • Στην αρχή της ανάρτησης σου, πες μας απο ποιόν έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.
  • Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
  • Οι εξι ερωτήσεις είναι πάντα ίδιες, ενω η έβδομη συντάσσεται απο τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου στους bloggers που προτείνεις.
  • Κάτω απο την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award)
  • Οταν το κάνεις, ενημέρωσε το All4Blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτηση τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)
1.Intro (όνομα,τοποθεσία,ζώδιο,blog platform)
Μαράια (όχι Μαρία), προς το παρόν Σκύδρα (fingers crossed κάποια στιγμή να είναι Θεσσαλονίκη), Ιχθύς (υπερευαίσθητη και ονειροπόλα) και φυσικά blogger.

2.Ποιο είναι το μοτο του blog σου (αν δεν έχεις σκέψου τώρα)
χμμ θα μπορούσαν να είναι πολλά, 
τώρα μου έρχεται αυτό:

3.Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
θα πω το κλασσικό κοριτσίστικο παιχνίδι, dress up.. Δοκιμάζουμε πράγματα, χαιρόμαστε βλέποντας τον εαυτό μας μέσα απο το blog μας, ονειρευόμαστε πράγματα που ίσως να μην μπορούμε να αποκτήσουμε και κάνουμε καινούριες γνωριμίες, πολλές φορές και φιλίες μέσα απο αυτό. 
Αλλωστε, η μόδα υπάρχει και στο παιχνίδι και στο blogging και κάνει κάθε κορίτσι (μικρό ή μεγάλο) ευτυχισμένο :)

4. Οταν γίνω διάσημη blogger θα...
Θα αγοράζω όλα τα πράγματα που θέλω με δικαιολογία οτι μου ζήτησαν οι θαυμαστές μου να τα δουν στο Blog (!) , θα κάνω ταξίδια και θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθάω μικρότερα κορίτσια να μαθαίνουν για τη μόδα και να υποστηρίζουν το στυλ τους!

5. Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
Η ανάρτηση μου με τις λιγότερες προβολές είναι αυτή: Nail art tutorial floral-polka dot (video)
γιατί έτσι βρε κορίτσια? μάλλον επιλέξατε να δείτε κατευθείαν το βίντεο στο youtube! 
χαχα

6.Ποιά κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις απο τη blogo-σφαιρα και γιατί;
τα κουτσομπολίστηκα. Ολα αυτά τα "δείτε ποιος τραγουδιστής πήγε διακοπές στη Μυκονο" , "Αυτή είναι η νέα καλλονή αγαπημένη του τάδε" κτλ κτλ..
Τα θεωρώ χαζά, άχρηστα και συνήθως γράφουν πράγματα που ήδη ξέρουμε ή που είναι ψέμματα.
Πάντα είναι παραπλανητικά (είχα δει μια φορά ένα άρθρο που έλεγε "σκοτώθηκε σε τροχαίο και οι 13 φίλες της έμειναν ανάπηρες για πάντα" και είχε φωτό απο την κηδεία που οι φίλες της είχαν απλά γρατζουνιές, με τη μια να έχει ενα σπασμένο πόδι).

Οι ερωτήσεις των κοριτσιών:
7a.Πώς φαντάζεσαι τη ζωή σου σε... 5 χρόνια απο τώρα;
Πρώτο και κύριο, να ζω στη Θεσσαλονίκη ή στο εξωτερικό. Να έχω μια δική μου δουλειά σχετική με μόδα που μου αρέσει και να είμαι χαρούμενη με το αγόρι μου και να προχωράμε τη σχέση μας (σε 5 χρονια θα έχουμε ξεπεράσει τα 10 χρόνια μαζί) και γενικά να μπορώ να βοηθάω την οικογένεια μου με ό,τι χρειάζεται. Α, και να είναι το blog μου όσο πιο πετυχημένο γίνεται! :P

7b. Πώς φανταζόσουν το blogging πριν ξεκινήσεις; Είναι όπως το είχες φανταστεί ή όχι;
χμμμ η αλήθεια είναι οτι δε μπορώ να θυμηθώ. Το περίμενα πιο απλό βασικά, οτι δε θα με ενδιαφέρει να γίνει γνωστό κτλ, κάτι σαν ημερολόγιο (άλλωστε είχα και πιο παλιά blog και δεν έκανα καν προσπάθειες να μαθευτεί, απλά ανέβαζα τα νέα μου και φωτογραφίες απτα ψώνια μου κτλ γιατί ήμουν στην Αμερική και έπρεπε κάπως να τα μοιράζομαι με τις φίλες και τη μαμά μου!).
Αλλά γενικά είναι σχεδόν όπως το περίμενα, μαθαίνω για περισσότερα events σχετικά με τη μόδα, βρίσκω όμορφες φωτογραφίες απο άλλες bloggers, κάνω γνωριμίες..
Ισως το περίμενα λιγότερο αγχωτικό σχετικά με την επιτυχία του, αλλά δε με πτοεί!

Η δική μου ερώτηση για τις βραβευμένες:
Τι σου αρέσει να βλέπεις περισσότερο σε άλλα blogs, προτιμάς τάσεις κτλ ή προσωπικά posts; Ποια σε ενδιαφέρουν περισσότερο;

Δίνω το βραβείο στις:

ΕΛπίζω να το κάνετε κι εσείς κορίτσια για να δω τις απαντήσεις σας!
Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τα κορίτσια που με βράβευσαν!!! :*

xoxo




FIND ME HERE

4 σχόλια:

  1. ο.Ο το πρώτο μου βραβείο!!!!!!!! Μαράια μου σε ευχαριστώ παρά πολύ! =) Τι όμορφες απαντήσεις! Συγχαρητήρια και σε εσένα αλλά και στα blogs που βραβεύσες! Θα απαντήσω το συντομότερο δυνατόν-λογικά Παρασκευή ή Σαββατο! ^.^ Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι μου πανέμορφοο<3 Χάρηκα πολύ που το είδα και από εσένα αυτό το ποστ!
    Οι απαντήσεις σου όλες πολύ ωραίες & προσεγμένες(όπως πάντα)!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, και σε ευχαριστώ για την αναφορά και τα καλά σου λόγια!!

    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo