Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

♛ OOTD ~Floral skirt ♛

Hey dolls!
I went to the parade today and after that I went for coffee with two friends and my boyfriend.
We then went to Naousa for a walk, it has beautiful nature sights...
Anyway, I just want to show you my outfit of the day!
Enjoy!



Σήμερα ως γνωστών ήταν η παρέλαση, οπότε πήγα το πρωί για καφέ με δύο φίλες μου και το αγόρι μου. Μετά πήγαμε στη Νάουσα, που έχει υπέροχη φύση και κάναμε βόλτα.
Αποφάσισα να σας δείξω τι φόρεσα.
Πάμε λοιπόν!



Top: Lynne
Skirt: Jessica Simpson
Vest: Forever 21
Boots: Fashion Mark
Bag: Kathy's (TjMaxx)
socks: Jumbo

my new top I fell in love with (It says Diamonds,chocolates,Louboutins)
Το καινούριο μου τοπ που ερωτεύτηκα! (γράφει Diamods,chocolates,Louboutins)
I also wore my handmade velvet bow on my hair!
Εβαλα επίσης και το φιογκάκι που έφτιαξα στα μαλλιά μου!
My new favorite trend is frilled socks peaking out of booties or other shoes.
Το νέο μου κόλλημα είναι καλσάκια με φρου φρου να ξεπροβάλουν απο μποτάκια ή άλλα παπούτσια!
A picture I took with my boyfriend, inspired by the famous photographer's photos all over the world with his girlfriend!
Μια φωτό που βγάλαμε με το αγόρι μου, εμπνευσμένη απο τις γνωστές πλέον φωτογραφίες του φωτογράφου που τραβούσε την ίδια φωτό με την κοπέλα του σε διάφορα μέρη του κόσμου. :)
See you next time dolls!!
xoxo


FIND ME HERE

7 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν τα μποτάκια σου, είναι πολύ όμορφα όπως επίσης και η τελευταία φωτογραφία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kouklitsa!!Great outfit!!!....tha parw ki egw kaltsakia gia mesa apo mpotakia...mou aresei toso poly!!!:-)
    xxx Marlen

    http://kissmebe4flight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφες φωτογραφιες...το φιογκακι θα μαλλια με ενθουσιασε... :)

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο outfit και η καινούρια εμφάνιση του blog!
    Τόσο καιρό νόμιζα ότι δεν έγραφες, δεν μου βγάζει τα post στην αρχική σελίδα του blogger. Το παθαίνω και με άλλα blogs αυτό :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!!
      Αληθεια? Γι'αυτο δεν μου κανανε σχολια σε καποια ποστς καθολου? πφφφ ελεος!
      Ελπιζω να διορθωθηκε το προβλημα, εγω νομιζω ολονων τα ποστ τα βλεπω κανονικα στην αρχικη!

      Διαγραφή
  5. Είσαι Unpaixtable!!

    Πέρασε να παραλάβει το βραβείο σου:

    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award_29.html

    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα ευχαριστωωω <3 θα το κανω κι εγω καποια στιγμη συντομα!!!

      Διαγραφή

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo