Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

~Mini spring haul~ Stay tuned for full colective haul video!!!

Hey dolls!!!
Επειδή δεν άντεξα να μη σας δείξω τι πήρα αυτές τις μέρες, είπα να κάνω ενα μινι ποστ εδώ μέχρι να τελειώσω τα ψώνια μου και να κάνω collective haul και να τα δείτε και όλα φορεμένα!
Ξεκινάμε λοιπόν!


Πρώτα λοιπόν επισκέφθηκα τα Pink Woman και πήρα δυο μπλουζάκια.


Price 7.99
Price: 7.99
Πήρα επίσης και ένα headband σε μπλέ λεοπάρ που μου άρεσε πάρα πολύ και ανυπομονώ να το φορέσω!!!
Price: 4.99
Μετά πήρα μερικές όζες που τις είδατε στο τελευταίο μου βίντεο,
Price: 1.50 η μία

και μερικά αξεσουαρ

Price: 1e η μια
Price: 1e
Πήρα επίσης και την BB της Garnier γιατί μου τελείωσε αυτή που είχα. Και την είχε και σε προσφορά!!
Price: 7.90 απο 9.50

 Αυτά τα σκουλαρίκια τα άφησα για το τέλος για να σας πω οτι αν θέλετε κι εσείς ενα ζευγάρι σε ασημί ή χρυσό χρώμα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στη σελίδα μου στο facebook  με μήνυμα ή εδώ σε σχόλιο. Κοστίζουν 5 ευρώ το ζευγάρι και σύντομα θα μπορείτε να αγοράσετε κι άλλα οικονομικά αξεσουάρ που θα μπορείτε να δείτε στη σελίδα μου αλλά κι εδώ!!!

Αυτά λοιπόν ήταν τα πραγματάκια που πήρα, ελπίζω να κάνω σύντομα και τα υπόλοιπα ψώνια που θέλω για να σας τα δείξω όλα σε βίντεο να τα δείτε και φορεμένα!
Για τα σκουλαρίκια επικοινωνήστε στη σελίδα και θα κανονίσουμε για να πάρετε τα δικά σας!
Θα τα πούμε πολύ σύντομα !
Φιλάκια!!!

Facebook Page: www.facebook.com/pinkchampagnegr
Youtube Channel: www.youtube.com/user/thefashionsweetheart
Personal Instagram: http://instagram.com/pinkchampagnegr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo