Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

~Upcoming Trend Series~ #1: the Co-Ords ♛

Hey dolls!!!
Οπως καταλάβατε, ξεκινάμε καινούρια στήλη και νομίζω θα έχει αρκετό ενδιαφέρον!
Θέλω να μου σχολιάζετε, να συζητάμε και να μου λέτε τη γνώμη σας, ακόμα και να μου στέλνετε φωτογραφίες σας σχετικές με το ποστ της μέρας (ή ασχετο, όπως θέλετε!) στη σελίδα μου στο fb!
Ξεκινάω λοιπόν χωρίς πολλά λόγια να σας αναλύσω το πρώτο trend και ένα απο τα αγαπημένα μου!
Σετάκια.
Οταν λεω σετάκια,εννοώ αυτά που κάποτε μας φαινόντουσαν γελοία, που φοράς φούστα μπλούζα στο ίδιο ύφασμα-σχέδιο-print ! Αυτό αυτό!
Επανέρχεται δυναμικά με πρώτες τις ξένες bloggers να το φοράνε, συνήθως απο μαγαζιά όπως Topshop, Boohoo και Primark!
Παρακάτω θα σας δείξω εικόνες, για να μη σας κουράζω με λόγια.
(Most pictures are Taken from ThingsIdothinkandbuy )








Παστέλ, printed, φλοράλ ή έντονα, ακόμα και monochrome, τα Co-ords είναι ο τέλειος τρόπος να εφαρμόσετε οποιοδήποτε trend αγαπάτε!

(below photos found on Google)

Αυτό σκέφτομαι να το αγοράσω, τί λέτε;;;;







Εσάς πως σας φαίνεται αυτό το trend;
Θα δοκιμάσετε κάποιο;
Εγώ έχω ήδη βάλει στο μάτι το ένα και μοναδικό που βρήκα στην Ελλάδα!!
Τα λέμε dolls! Φιλάκια
xoxo

3 σχόλια:

  1. Καποια μου αρεσουν και καποια οχι! Δεν το απορριπτω σαν ταση αλλα μαλλον πρεπει να βρω καποιο που θα με κανει να το αγαπησω!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχυει! Βρηκα ενα στα Bershka και θα παω να το δοκιμασω να δω και αν μου πηγαινει! Ευτυχως υπαρχουν πολλα στυλ και ολες θα βρουμε και απο καποιο να μας πηγαινει και να μας αρεσει πιστευω!!

      Διαγραφή
  2. I'm so in love with co-ords. I love the black and white gingham one from Topshop, perfect!

    Lindsey. x
    www.elegant-chaos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo