Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

~Χειροποίητα προς πώληση!~

Γειά σας Dolls!!
Τον τελευταίο καιρό βγάζω όλα τα απωθημένα μου στην τέχνη, απο πίνακες ζωγραφικής μέχρι χειροποίητα αξεσουάρ και ρούχα..
Εφτιαξα λοιπόν μερικούς πίνακες που ξέρω οτι είχαν αρέσει σε πολλές απο εσάς σε διάφορα room tours ή σε φωτογραφίες που είχα ανεβάσει και είπα να φτιάξω και μερικούς για εσάς, μια που θα μου χρησίμευαν κάποια επιπλέον χρήματα μέχρι να βρώ δουλειά και μου αρέσει πολύ να μοιράζομαι όμορφα πράγματα μαζί σας!
Παρακάτω θα σας δείξω τους πίνακες που έφτιαξα, λογικά θα ετοιμάσω κι άλλους σύντομα και μπορεί να πουλήσω και χειροποίητα μαξιλαράκια, κολιέ και φούστες που φτιάχνω στο κοντινό μέλλον! Αυτά τα πραγματάκια είναι πιστεύω τέλεια για δωράκια αφού είναι μοναδικά και οικονομικά αλλά και για εσάς αφου προσπαθώ να φτιάχνω διαφορετικά στυλ και χρώματα για να ταιριάζουν σε όλες! Μπορείτε να ζητήσετε και δικούς σας συνδυασμούς χρωμάτων και θα σας τα φτιάξω!
Για να αποκτήσετε το δικό σας (ή τα δικά σας) με δωρεάν αποστολή στείλτε μου μήνυμα στη σελίδα μου στο Facebook: Εδώ!

Live Laugh Love on Gold
Τιμή 13 ευρώ (μεγάλο μέγεθος)
Stripes & Bow with glitter
Τιμή 9 ευρώ
Μέγεθος 24x30εκ.
Floral Chanel
Τιμή 6ευρώ
Μέγεθος 18x24
Glitter Rainbow Leopard
Τιμή 6 ευρώ
Μέγεθος 18x24εκ.
Φιογκάκι για να βάλετε σε κοκκαλάκι ή όπου θέλετε
Γαλάζιο print
Τιμή 3ευρώ
Ερχεται σύντομα!!!
Μπορώ να σας φτιάξω ίδιο με το Dripping Chanel το δικό μου ή το chevron dear (σε καλύτερη κατάσταση απο το δικό μου φυσικά) με δική σας επιλογή χρωμάτων με παραγγελία!!! (10ευρώ μέγεθος 24x30)
Αυτά είναι λοιπόν τα πραγματάκια που έχω προς το παρόν, για πληροφορίες και παραγγελίες μπείτε στη σελίδα μου στο facebook και για ερωτήσεις αφήστε σχόλια εδώ ή στη σελίδα! Βοηθήστε με σε αυτή την προσπάθεια μου και αν πάει καλά θα φτιάξω κι άλλα πράγματα και θα κάνω και giveaway!!! 

xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo