Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

I'm back. Am I? Update !!!

Hey dolls!!!
Long time no see!

Αυτό θα είναι ξανά ένα Ελληνικό ποστ!
Οπως σας είχα πει λοιπόν, υπήρχαν αρκετοί λόγοι που σταμάτησα το blogging, ίσως προσωρινά, ίσως όχι. Αυτό που ίσως να μην ξέρετε είναι οτι ασχολούμαι περισσότερο με τα βίντεο πλέον και μπορείτε να με βρείτε στο youtube.
Μπορεί και να αρχίσω να γράφω και κανένα ποστ που και που, αλλά είμαι σε φάση να βελτιώσω το κανάλι μου πάνω απο όλα!
Θέλω όμως να ξανα-αποκτήσω επαφή με εσάς τις bloggers, τουλάχιστον με τις λίγες που ανταλάσσαμε αρκετά σχόλια και που ευχαριστιόμασταν η μια τα ποστς της άλλης.
Πέρα απο αυτό, αρκετά άτομα μου ζήτησαν να αρχίσω ξανά το blogging.

Θα ξεκινήσω λοιπόν με αυτό το ποστ για να σας δείξω μερικά πράγματα που χάσατε, θα κάνω και μερικές αλλαγές στην εμφάνιση του blog, ίσως να γυρίσω και το όνομα σε The Fashion Swetheart. Τι λέτε εσείς? Βέβαια η σελίδα στο φβ θα παραμείνει με το τωρινό όνομα, αφου το φβ δεν επιτρέπει την αλλαγή ονόματος σελίδας με πάνω απο 200 likes.

Τι χάσατε:

  • Κουρεύτηκα (κοντά) και τα ξαναέβαψα ξανθά
  • Πήρα iPhone 5 <3
  • Αλλαξα λίγο το στυλ μου
  • Τελείωσα με τη διακόσμηση του νέου μου δωματίου






Δε χάσατε και πολλά, θα σας έχω τα λινκς απο τα βίντεο που έχω κάνει παρακάτω, μπορείτε να δείτε την καθημερινότητα μου στο instagram (το λινκ του οποίου επίσης θα έχω παρακάτω) και ό,τι απορίες,ερωτήσεις ή requests για ποστ ή βίντεο έχετε μπορείτε να μου πείτε σε σχόλιο!

Η αλήθεια είναι οτι όσο κι αν αγαπώ το vlogging, μου έλειψε λίγο το γραπτό blogging, αν και σας διάβαζα καθημερινά και δεν εχω χάσει απολύτως τίποτα απο τα δικά σας ποστ.

Ας ελπίσουμε λοιπόν οτι θα έχω την όρεξη και την έμπνευση για γραπτά blogs!

xoxo
BubblegumandLouboutins
AKA TheFashionSweetheart

Τα βίντεο που έχω ανεβάσει αυτό τον καιρό:
Also:

Αυριο ανεβαίνει καινούριο βίντεο που μου ζητήσατε εσείς!

My Social Network Links:

For business contact on facebook (inbox) or email: fashionsweetheartblog@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo