Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

❄ Christmas Countdown #12 " Christmas Time Tag ❄

Hey dolls!
Today's Countdown is in Greek, since it's a tag.
Enjoy.




Γειά σας κουκλάκια μου!
Σήμερα αποφάσισα να συνεχίσω το λίγο ξεχασμένο countdown μου, θα σας εξηγήσω τους λόγους της απουσίας μου σε άλλο ποστ, μετά τις γιορτές λογικά, μαζί με κάποια άλλα πράγματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας!
Τελοσπάντων, Μείνανε μόνο 3 μέρες για τα Χριστούγεννα και είπα να σας κάνω το ταγκ που κυκλοφορεί. Δε με έκανε ταγκ κάποια, απλά το είδα πολύ και είπα να το κάνω κι εγώ.
Πάμε λοιπόν!

1. Ποιά είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;
Είναι πάρα πολλές, αλλά θα πω Jack Frost. Απο μικρή την έβλεπα συνέχεια, όχι μόνο τα Χριστούγεννα και όταν είδα οτι τη βάζουν κάθε χρόνο και στην Ελλάδα ενθουσιάστηκα και συνέχισα την παράδοση  μου. Μυστικό: Ημουν ερωτευμένη με το παιδάκι το "κακό" και σταματούσα την ταινία στα σημεία που τον έδειχνε για να τον βλέπω περισσότερο !!


2. Ποιά μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα;
Αχχχ δε ξέρω, νομίζω η μυρωδιά των Gingerbread cookies. Φέτος δε πρόλαβα ακόμα να ψήσω, αλλά παλιά πάντα φτιάχναμε. Στην Αμερική είναι παράδοση τα Gingerbread man cookies και μάλιστα φτιάχναμε και Gingerbread Houses με τη μαμά μου! Οπότε νομίζω αυτή είναι η μυρωδιά που συνδυάζω με τα Χριστούγεννα.


3. Ποιό ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ;
Εδώ δε μπορώ να διαλέξω. Οταν ήμουν μικρή έπαιρνα άπειρα δώρα που ήταν όλα τέλεια. Τώρα επίσης δε μπορώ να ξεχωρίσω, αφού όσα δώρα θυμάμαι είναι όλα αγαπημένα. Ισως ξεχωρίζω ένα, που ουσιαστικά δεν ήταν δώρο και το πήρα μετά τις γιορτές, αλλα την ημέρα των Χριστουγέννων πριν 3 χρόνια γεννήθηκε η Σανέλ μου, το σκυλάκι μου και μετά απο λίγο καιρό την υιοθετήσαμε. Εγώ ζούσα στην Αμερική τότε και μιλούσα με τη μαμά στο Skype και μου εμφάνισε το κουταβίνι και άρχισα να κλαίω. Ακόμα πιστεύουν οτι εξαιτίας της Σανέλ γύρισα απτην Αμερική χαχα !!

Η φωτογραφία που την έβγαλα απο το λάπτοπ στο skype τη μέρα που την είδα!

4. Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι;
Εδώ κι αν είναι πολλά. Θα πω ενα κλασσικό που έγινε αγαπημένο μου την εποχή που δούλευα στα Macy's στην Αμερική.
Φέτος όμως σκάλωσα με αυτό:

5. Η καλύτερη ανάμνηση που έχεις απο την περίοδο των Χριστουγέννων;
Ουυυ εδώ κι αν έχω πολλές.... Θα πω την πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό, τα Χριστούγεννα του 2010 που ήρθα διακοπές στην Ελλάδα (ζούσα στην Αμερική) και είδα στο αεροδρόμιο τη μαμά και το αγόρι μου και μετά βγήκαμε για ποτό με τον πατριό μου και γελάσαμε απίστευτα !

6. Ποιό είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό;
Ολα !! Αλλά αν πρέπει να διαλέξω, θα πω τα gingerbread cookies παλι...


7. Αστεράκι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου;
Αστεράκι. Η μαμά μου βάζει αγγελάκι αλλά με το δικό μου δέντρο συνήθως ταιριάζει αστεράκι. Φέτος μάλιστα έφτιαξα δικό μου γιατί δεν βρήκα κάποιο που να μου αρέσει.



8. Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο;
Ψεύτικο φυσικά. Εκτός του οτι μου αρέσουν τα χρωματιστά δέντρα, γιατί να κόψω ενα ζωντανό δέντρο για να στολίσω το σπίτι μου; Το θεωρώ χαζό.

9. Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια;
Ανάλογα το δέντρο. Σε ροζ δέντρο είχα βάλει άσπρα, σε ένα παλιό άσπρο με φούξια στολίδια έβαλα φουξ-ροζ και φέτος έβαλα χρωματιστά.

10. Τί κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων;
Χμμμ τα τελευταία ψώνια λογικά και το βράδυ κανα ποτό με παρέα. Η ταινία με το αγόρι μου και τους γονείς μου.

11. Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών;
Να περνάω χρόνο με αγαπημένα μου πρόσωπα, να βγαίνω βόλτες για ψώνια, να ανοίγω δώρα και να ντύνομαι υπερπαραγωγή όποτε βγαίνω χωρίς να με παρεξηγούν!

12. Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος τα Χριστούγεννα;
Για να πω την αλήθεια δεν ασχολούμαι και πολύ με μακιγιάζ, οπότε μάλλον θα καταλήξω στο κλασσικό συνηθισμένο μου, ίσως λίγο πιο έντονο ή με λίγο γκλίττερ..

13. Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Αγιο Βασίλη;
Θλιβερή ιστορία. Ημουν απ'τα παιδάκια που πίστευαν μέχρι θανάτου.  Στην Αμερική τα πράγματα είναι πιο υπερβολικά, τα Χριστούγεννα είναι πολύ σημαντικά, ο μπαμπάς μου ντυνόταν Αγιος Βασίλης, εγώ κοιμόμουν στο σαλόνι για να τον πετύχω, εβγαινε απ'το παράθυρο ο μπαμπάς και έμπαινε απο την πόρτα ως Αγιος Βασίλης. Οπότε πίστευα φανατικά οτι υπάρχει και τον έχω δει. Μέχρι τα Χριστούγεννα της Πρώτης Γυμνασίου (άργησα λίγο) που είμασταν μαζεμένοι όλοι στης γιαγιάς μου το σπίτι κι εγώ έλεγα τι ζήτησα απο τον Αγιο, πετάγεται ο ξάδερφος μου και μου το λέει ωμά "Καλά χαζή είσαι; Σε κοροιδεύουν, δεν υπάρχει Αγιος Βασίλης, παραμύθι είναι" και έβγαλα όλη τη βραδυά κλαίγοντας γιατί δε μπορούσα να δεχτώ οτι με κοροιδευαν τόσα χρόνια.

Αυτό ήταν το ταγκ λοιπόν, ελπίζω να σας άρεσαν οι απαντήσεις μου. Σας κάνω ταγκ όλες και περιμένω να το κάνετε.


Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε στα social media και να μου αφήνετε σχόλια και να τα λέμε!
Φιλάκια πολλά dolls!
P.S. αν και πιστεύω θα τα ξαναπούμε αυτές τις μέρες με ενα τελευταίο Χριστουγεννιάτικο ποστ, αν τύχει και δε γίνει αυτό σας εύχομαι Καλές γιορτές, ευτυχισμένα Χριστούγεννα και να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ!!!

xoxo


FIND ME HERE

1 σχόλιο:

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo