Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

♛ The Liebster Award ♛

Hello dolls!!
This post will be written in Greek, since it is about Greek Bloggers.
Αυτό το ποστ λοιπόν αφορά ένα βραβείο, το οποίο μου έδωσε η γλυκια Σοφία απο το υπέροχο smudgeitblenditrockit  (δε το λέω έτσι το υπέροχο, είναι όντως, μπορείτε να δείτε και μόνες σας) και αν και το έχω πάρει κι άλλη φορά στο παλιό μου μπλογκ χάρηκα πολύ που το έλαβα ξανά σε αυτό!


Η ιδέα πίσω από αυτό το βραβείο είναι να βραβευτούν αλλά και να μαθευτούν blogs με αριθμό μελών μικρότερο των 200. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για φρέσκα blogs ή και blogs με μικρότερη αναγνωρισιμότητα από αυτήν που τους αξίζει να διαδοθούν. (η περιγραφή όπως την αντέγραψα απο την Σοφία)


Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

  • Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
  • Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που έκανε αυτός που σε έκανε tag και να φτιάξεις και εσύ τις 11 δικές σου ερωτήσεις ώστε να απαντήσουν τα άτομα που θα βραβεύσεις.
  •   Διαλέγεις 11 άτομα τα οποία έχουν λιγότερα από 200 μέλη στο blog τους, τα βραβεύεις και τα αναφέρεις στο post σου.
  • Ενημερώνεις φυσικά τα άτομα που έχεις βραβεύσει.
  • Αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε έχει βραβεύσει.
  • Τέλος, δεν μπορείς να βραβεύσεις αυτόν που σε βράβευσε.

Ξεκινάω λοιπόν.

11 πράγματα για τον εαυτό μου:
  1. Είμαι μισή Αμερικανίδα. 'Εχω ζήσει στην Καλιφόρνια, στη Χαβάη και στο Μίσιγκαν. Νομίζω και στη Νέα Υόρκη αλλά θα πρέπει να το σιγουρέψω με τη μαμά :P
  2. Είμαι υπερβολικά φιλόζωη. Η αλήθεια είναι οτι αγαπώ τα ζώα περισσότερο απ'τους ανθρώπους.
  3. Φαίνομαι αρκετά κακομαθημένη και ανώριμη, αλλά μόλις με γνωρίσεις καταλαβαίνεις οτι είμαι αρκετά ώριμη για την ηλικία μου (όταν χρειάζεται).
  4. Μικρή μισούσα ό,τι είχε σχέση με μόδα και ομορφιά. Λίγο αγοροκόριτσο, λίγο παράξενη με αποτέλεσμα να βλέπω τώρα τις φωτογραφίες και να θέλω να κλάψω. :P
  5. Είχα τη χαρά να δουλέψω σε ένα απ'τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Αμερικής, το Macy's.
  6. Εχω λίγους φίλους, αλλά καλούς και γενικά όσο γρήγορα ανοίγομαι σε ενα άτομο, τόσο γρήγορα το διαγράφω απ'τη ζωή μου αν μου φερθεί άσχημα.
  7. Μικρή έπαιζα πιάνο και σκέφτομαι να το συνεχίσω!
  8. Αν και δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα έντομα και τα ζωύφια (λατρεύω τα φίδια) , σιχαίνομαι τις κατσαρίδες και τις μύγες. Και μόνο να τα σκεφτώ ανατριχιάζω.
  9. Είμαι πολύ ιδιότροπη στο φαγητό.
  10. Εχω τεράστια φαντασία! Μπορώ να δημιουργήσω ιστορίες μέσα σε λίγα λεπτά.
  11. Φοβάμαι πολύ. Το σκοτάδι, οτιδήποτε σε σχέση με φαντάσματα, στοιχιωμένα σπίτια κτλ. Επίσης φοβάμαι τα ύψη!
Οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις τις Σοφίας:

Πως θα χαρακτήριζες το στυλ σου;
Ανάλογα τη διάθεση. Λίγο girly, λίγο σέξυ και τον τελευταίο καιρό bubblegum (συνδυάζει girly με grunge και vintage) αλλά και αρκετά παράξενο, ξεχωριστό.

Τι σε εμπνέει πιο πολύ στην ζωή σου;
Τα πάντα. Μπορεί να βρω έμπνευση απο κάτι που θα δω ή κάτι που θα ζήσω. Οτιδήποτε μου δίνει χαρά μου δίνει και έμπνευση.

Ποιό προιόν δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Αν μιλάμε για προιόν ομορφιάς, θα πω το λιπ γκλος. 

Ποιό είναι το πιο τρελό σου όνειρο;
Τώρα μου βάζεις δύσκολα. Εχω υπερβολικά πολλά τρελά όνειρα :P Νομίζω οτι το πιο τρελό είναι να γίνω πλούσια και να αγοράσω ένα κτήμα για να το εξοπλίσω με φαγητά και κρεβάτια για αδέσποτα σκυλιά και γατιά και να μπορούν να περνάνε απο εκει να τρώνε ή να κοιμούνται ή να παίζουν και όταν έχουν ανάγκη να τους προσφέρω ιατρική περίθαλψη κτλ. (τρελό δεν είπαμε?)

Τι αγαπάς πιο πολύ στον εαυτό σου;
Το οτι μπορώ και είμαι αντικειμενική με τα άτομα που δε συμπαθώ, να μη ζηλεύω ποτέ και να ξεπερνάω τη στενοχώρια του να χάσω εναν φίλο ή μια σχέση χωρίς να ξεχάσω τις καλές στιγμές. 

Σοκολάτα ή βανίλια;
ανάλογα σε τι, αλλά θα πω σοκολάτα!

Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στα καλλυντικά σου ή στα μοδάτα ρούχα σου, τι θα επέλεγες;
Τα ρούχα φυσικά. Ηδη όποτε πρέπει να ψωνίσω λίγα πράγματα για οικονομία, διαλέγω ρούχα . Κι ας χρειάζομαι μια καλή κρέμα και σε λίγο καιρό και καλλυντικά. Πάλι ρούχα θα πάω να πάρω, θα το δείτε!!! :P

Ποιά είναι η αγαπημένη σου blogger;
Θα πω απο εξωτερικό γιατί απο Ελληνίδες μου αρέσουν όλες το ίδιο! Και πάλι δε ξέρω σίγουρα. Θα πω την PinkSparkles (αν και είναι youtuber οχι blogger) και την Sparklyblonde που ανακάλυψα πρόσφατα που είναι και blogger και youtuber. 

Ποιο ταξίδι είναι όνειρο ζωής για σένα;
Πολλά μωρέ, αλλά αυτό τον καιρό έχω σκαλώσει με το Παρίσι!

Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;
Εδω και λίγες μέρες το Love Will Remember της Selena Gomez. 

Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί;
ΧΕΙΜΩΝΑΣ φυσικά! Χιόνι, Χριστούγεννα, ταινίες με χουχουλιασμα και γλυκά σνακς στο σπίτι, πουλοβεράκια, ζεστή σοκολάτα, βόλτες στη βροχή ... Να πω κι άλλα???

Τα blogs που βραβεύω!

(Είναι κι άλλες οι αγαπημένες μου αλλά έχουν πάνω απο 200 ακολούθους. Ελπίζω να μην ξέχασα καμία που έπρεπε να βάλω εδώ.)

Οι δικές μου ερωτήσεις για να απαντήσουν τα κορίτσια:
  1. Τι σε έκανε να ξεκινήσεις το blogging?
  2. Κάνεις και βίντεο στο youtube? Αν οχι, σκέφτεσαι να το ξεκινήσεις?
  3. Οι φίλοι σου ξέρουν οτι γράφεις blog? Τι λένε γι'αυτό?
  4. Ποιό είδος θεμάτων σου φαίνεται πιο ενδιαφέρον να κάνεις εσύ? (outfits, make-up, reviews κτλ)
  5. Τι γνώμη έχεις για το "υπερβολικό" μεικ απ και το "πρόστυχο" ντύσιμο?
  6. Που θέλεις πολύ να ταξιδέψεις και ποια εποχή προτιμάς?
  7. Τι φοβάσαι περισσότερο στη ζωή σου?
  8. Προτιμάς να πας για καφέ ή να κάνεις μια βόλτα σε πάρκο ή κάτι τέτοιο?
  9. Εχεις τους ίδιους φίλους-τις ίδιες παρέες για πολλά χρόνια? Πόσα?
  10. Αν έπρεπε να διαλέξεις ένα μόνο προιόν (όχι μόνο ομορφιάς, γενικά) και να μην αγοράσεις ποτέ τιποτα άλλο αλλά να παίρνεις το συγκεκριμένο δωρεάν σε ό,τι ποσότητα θες, ποιο θα ήταν αυτό?
  11. Προτιμάς χειμώνα ή καλοκαίρι και γιατί?
Αυτό λοιπόν ήταν το βραβειάκι, ανυπομονώ να ακούσω τις δικές σας απαντήσεις!!

ΦΙλιά!!!

The Fashion Sweetheart :*


FIND ME HERE
https://www.facebook.com/thefashionsweetheart http://www.youtube.com/user/thefashionsweetheart http://instagram.com/mariah_ko https://plus.google.com/u/0/111824429409665355354/posts/p/pub

11 σχόλια:

  1. Μπραβο για το βραβειακι, τι ωραια που εχεις ζησει στην Χαβαη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!
      Τωρα ειδα οτι δε σε ακολουθω απο αυτο το μπλογκ :o
      Εννοειται σε ακολουθησα αμεσως!
      Ειναι υπεροχη η Χαβαη αλλα θα ηθελα να ξαναπαω τωρα που ειμαι αρκετα μεγαλη για να θυμαμαι πραγματα :P

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! ευχομαι πολλα πολλα ακομα βραβεια!!!!!!
    οι απαντησεις σου υπεροχες! οσο για τις ερωτησεις σου με εβαλαν σε σκεψεις....!
    σε ευχαριστώ πάρα πολυ που με σκεφτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για το βραβείο! Έχω κάνει ένα παρόμοιο με το ίδιο όνομα!
    Θέλω τόσο να ζήσω στην Καλιφόρνια, είναι όνειρό μου! Πόσο τύχερή είσαι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου, και μου αρέσουν πολύ και οι ερωτήσεις που έκανες για τα blogs που βράβευσες...

    Φιλάκιααααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ κούκλα μου για το βραβείο σου :) θα το κάνω όσο πιο σύντομα μπορώ!
    Πολύ όμορφο το δικό σου ποστ, και πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aaaaaa μαθαμε πολλά για εσένα!!εννοείται έμεινα στο πρωτο με Χαβάη,Καλιφόρνια κλπ!!Ονειρο ζωής!!!!!!!!
    Ωραίο το Macy's e??
    Σιχαίνομαιιιιιιιι τα φίδια..μπρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! θα προσπαθήσω σύντομα να απαντήσω κι εγώ!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo