Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

♛ OOTD ~ A tough sweetheart ~ ♛

Hey dolls!

Ξέρω εχω χαθεί λίγο, αλλά δεν είχα και πολύ έμπνευση αυτές τις μέρες και δεν ήθελα να γράφω μέτρια θέματα και σας κουράζω!
Χθες λοιπόν είχε γενέθλια το αγόρι μου, και πήγαμε για φαγητό στην αγαπημένη μου ταβέρνα.
Μου άρεσε το ντύσιμο μου και συνδυάζει και κάποια trends, οπότε έβγαλα μερικές φωτογραφίες για να σας δείξω.




Φόρεσα λοιπόν ένα φορεματάκι σε φουξ χρώμα με το πολύ trendy heart print και το συνδύασα με ενα απλό μαύρο cardigan και μαύρα biker boots για να "σπάσει" λίγο η γλύκα του φορέματος.



Τα αξεσουάρ: (Εβαλα μόνο τα βασικά, δεν ήθελα να φορέσω πολλά βραχιόλια-κολιέ κτλ γιατί το φόρεμα έχει το print και ίσως να ήταν too much)



Where did I get my clothes:
Dress: Material Girl (Macy's)
Cardigan: Forever 21
Biker Boots: Fashion Mark
Purse: Kathy's (TjMaxx)


Εσείς έχετε δοκιμάσει να συνδυασετε ενα πολύ girly ρούχο με κάτι πιο δυναμικό?
Ερχεται σύντομα κι άλλο ποστ, ίσως να είναι ενα collective haul με τα πράγματα που αγόρασα αυτές τις μέρες. Θα σας ενδιέφερε?
Πείτε μου σε σχόλιο τι θέλετε να δείτε στο blog και στο κανάλι μου!

Φιλιά!!!



FIND ME HERE

9 σχόλια:

  1. Καλοοος συνδυασμος! Οντως, "σπανε" το πολυ girly οι biker boots ;)
    Nαααααιιιιι, θελουμεεεεεε haul!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστω για τα σχολια :)
    Σε λιγο θα κανω το haul, αν δεν εχει ανεβει σε λιγες ωρες, θα το εχετε σιγουρα αυριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κούκλα είσαι Μαράια μου! Τέλειο το outfit! Σου έκανα tag, πήγαινε εδώ ~> http://teenage-girls-online.blogspot.gr/2013/10/tag-50-random-facts-about-me.html?m=1 για να το δεις! Φιλάκια....

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading my blog!
Feel free to comment!
xoxo